English

فرماندار خلیل‌آباد:

رشد ۸۶.۵ درصدی اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد نسبت به سال قبل

فرماندار خلیل‌آباد بیان کرد: اعتبارات امسال شهرستان خلیل‌آباد از محل تملک دارایی و متوازن بیش از ۳۳ میلیارد تومان است و این اعتبار صرف تعداد ۶۵ پروژه در سطح شهرستان می‌شود.

رشد ۸۶.۵ درصدی اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مسعود یاوری؛ فرماندار خلیل‌آباد در خبری اعلام کرد: اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان خلیل‌آباد نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۶.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

یاوری این سخنان را در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان ابراز داشت و اضافه کرد: اعتبارات امسال شهرستان خلیل‌آباد از محل تملک دارایی و متوازن بیش از ۳۳ میلیارد تومان است و این اعتبار صرف تعداد ۶۵ پروژه در سطح شهرستان می‌شود.

فرماندار خلیل‌آباد تاکید کرد: اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان خلیل‌آباد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۸۶.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد و روسای ادارات با جدیت برای جذب اعتبارات اقدام کنند و نگذارند هزینه کرد این اعتبارات به آخر سال مالی برسد.

یاوری متذکر شد: همه مدیران شهرستان باید برای جذب اعتبارات دستگاه خود تلاش کند و مدیران در جذب اعتبارات شهرستان از ادارات کل قوی‌تر عمل کنند تا نسبت به انجام پروژه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده اخلال ایجاد نشود.

همچنین در ادامه حمیدرضا صفری نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: اعتبارات امسال شهرستان خلیل‌آباد، از محل اعتبارات متوازن و استانی ۳۳ میلیارد تومان است.

وی اذعان داشت: اعتبارات امسال متوازن و استانی خراسان رضوی نسبت به سال گذشته افزایش ۵۶.۱ درصدی دارد و آنچه در اعتبارات امسال استان دیده می‌شود، کاهش اعتبارات مربوط به جهاد کشاورزی است که دلایل خاص خودش را دارد.

صفری در خاتمه گفت: حدود ۵ درصد کل اعتبارات استان برای اجرای طرح‌های هادی در روستاها، یک درصد برای تکمیل پایگاه‌های بسیج و ۵ درصد نیز برای توسعه برنامه‌های گردشگری و حمایت از برنامه‌های تنظیم و جوانی جمعیت و اردوگاه‌های دانش‌آموزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه