English

خبرگزاری موج خراسان رضوی گزارش می دهد؛

فعالیت قابل تقدیرحامیان محیط زیست در عزاداری ماه محرم+تصاویر

دوستداران محیط زیست و تشکلهای مردم نهاد با همکاری شهردای مشهد در همکاریهای این ماه عزیز و در کنار هم بر پاکسازی و احترام به شعائر حسینی همت گماردند

فعالیت قابل تقدیرحامیان محیط زیست در عزاداری ماه محرم+تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کلید واژه محیط زیستی امسال در عزاداریها و موکبها" رسم حسینی " بود، احترام و نظافت و جلوگیری از توقفهایی که باعث مزاحمت برای دیگران می شد.

سمنها و تشکلهای مردم نهاد و انجمنهای محیط زیستی همگی با عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت، امسال در یک حرکت ارزشمند و با حمایتها فرهنگسرای محیط زیست و معاونت فرهنگی هنری شهردای مشهد حال هوای دیگری به مراسمات بخشیدند.

مهندس شده مدیر فرهنگسرای محیط زیست با انسجام و راهنمایی دلسوزانه باعث یک حرکت ارزشمند در این دهه از عزاداریها با همکاری نهادهای محیط زیستی شد که خود به عنوان یک راهبرد در آینده خواهد بود.

اسماعیل زاده، معاونت فرهنگی هنری شهرداری مشهد در پیمایشهای ماه های گذشته و با دغدغه حفظ محیط زیست در این ماه های گرامی در جلسات مختلف برای این موضوع اشاره به حرکت ارزشمند سمنها و انجنهای محیط زیست برای یک آموزش همگانی داشت.   

در این خصوص مهندس دارابی با ایجاد یک ساختار و با حفظ ارزشهای این ماه و نظرات سمن‌های محیط زیستی و تشکلها از این رویداد تقدیر و حمایتهای خود را در این زمینه و بر طبق قوانین اعلام داشت.

رسم حسینی

رسم حسینی

رسم حسینی

رسم حسینی

رسم حسینی

رسم حسینی

رسم حسینی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه