English

مدیر عامل آتش نشانی مشهد:

پراید در سقوط تیرچه‌های بتنی له شد

مدیر عامل آتش نشانی مشهد: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش‌ قطعات بتنی بر روی یک خودرو و شبکه برق در خیابان شهید سپهبد قرنی مشهد ، آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

پراید در سقوط تیرچه‌های بتنی له شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مجید فرهادی؛ مدیر عامل آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: تیرچه‌های بتنی پیش ساخته امروز از روی جرثقیل در حین جابجایی در یکی از مناطق مشهد سقوط و به تاسیسات برق این محدوده و پراید پارک شده خسارت وارد کرد.

آتشپاد دوم فرهادی همچنین ادامه داد: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش‌ قطعات بتنی بر روی یک خودرو و شبکه برق در خیابان شهید سپهبد قرنی مشهد ، آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد تصریح کرد: تعدادی از تیرچه های بتنی پیش ساخته حین انتقال از روی زمین به داخل یک پروژه ساختمانی در حال احداث به دلیل نامشخصی پس از شکسته شدن بوم جرثقیل از ارتفاع ۲۵ متری سقوط کرد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: در این حادثه ضمن خسارت به یک خودرو پراید موجب بوجود آمدن آسیب به شبکه برق شد و آتش‌نشانان اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و مکان به کارشناسان اتفاقات برق و عوامل شهرداری تحویل داده شد.

آتشپاد دوم فرهادی در خاتمه اشاره به این حادثه خاطرنشان کرد و گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه