English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد؛

آسیب به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سیل اخیر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته از سیل اخیر در روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان خسارت وارد شده است.

آسیب به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سیل اخیر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اعلام برآورد میزان خسارات وارده از سیل اخیر، اظهار داشت: در حادثه پیش آمده روزهای ۱۸و۱۹ خردادماه، به ۱۷ خانوار تحت حمایت که اغلب از ساکنین روستاها بوده اند، خسارت وارده شده است.

وی با بیان اینکه مددجویان از تسهیلات کمیته امداد برای بازگشت به شرایط زندگی قبل از حادثه بهره مند خواهند شد، ادامه داد: در این حادثه ۱۷ مورد مسکنِ نیاز به تعمیر و بازسازی شناسایی شده که پس از تکمیل ارزیابی‌های بنیاد مسکن و تصویب تسهیلات تعمیر و احداث، در قالب تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض به خانواده‌های دچار خسران خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به واریز ۴۰۰ میلیون تومان کمک موردی از طرف ریاست کمیته امداد امام (ره) به تمامی خسارت دیدگان در سیل اخیر، افزود: متأسفانه در این حادثه تعدادی از طرح‌های اشتغال مددجویان که اغلب در زمینه دامداری و دامپروری بوده نیز دچار خسارت شده است.

وی با دعوت از نیکوکاران برای حمایت و احیای زندگی آسیب دیدگان در سیل وارده، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران بتوانیم برای بازگشت خسارت دیدگان به شرایط عادی و تأمین لوازم ضروری زندگی آنها اعم از یخچال، اجاق گاز، فرش و… نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسانی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه