English

در پی بارندگی های شدید در شرق هرمزگان؛

در خواست بازگشایی مسیر مواصلاتی روستاهای حسن آباد و چک چک/ قطعی برق ۲۰ خانوار روستای چک چک

رئیس شورای اسلامی روستای چک چک گفت: بارندگی های دیروز باعث تخریب مسیرهای مواصلاتی حسن آباد در کوهشاه شمالی و چک چک در کوهشاه جنوبی شده است.

در خواست بازگشایی مسیر مواصلاتی روستاهای حسن آباد و چک چک/ قطعی برق 20 خانوار روستای چک چک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ضیاء میرزاده رئیس شورای اسلامی روستای چک چک از توابع کوهشاه احمدی، در گفتگو با خبرنگار موج در خصوص بارندگی های روز اخیر در این روستا تشریح کرد: بارندگی چهار ساعته ای که عصر دیروز (28 مرداد ماه) در روستا چک چک رخ داد باعث مسدود شدن مسیر مواصلاتی به طول ۴۰ کیلومتر، تخریب شبکه برق به طول 150متر، تخریب لوله های انتقال آب آشامیدنی، تخریب باغات و خسارتی به برخی از منازل مسکونی شد.

وی گفت: روستای چک چک در حاشیه رودخانه قرار دارد که در صورت ادامه بارش ها باعث زیر آب رفتن منازل مسکونی، اراضی کشاورزی و دیگر خسارات مالی وجانی اهالی روستا خواهد شد.

بارندگی

میرزاده بیان کرد: گردنه کجین، جاده مواصلاتی حسن آباد درکوهشاه شمالی و چک چک در کوهشاه جنوبی کاملا مسدودشده است، لذا از مسئولان مربوطه درخواست داریم هرچه سعریتر نسبت به بازگشایی فوری مسیر مسدود شده اقدام کرده و دستورات لازم در این راستا را صادر کنند.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه بیش از 20 خانوار از ساکنین این روستا به علت تخریب شبکه برق در حال حاضر فاقد برق هستند، ادامه داد: همچنین نزدیک به 6 هزار متر لوله آب آشامیدنی و سه هزار متر لوله آبی که برای تغذیه دام مورد استفاده بود، در سیلاب های دیروز از بین رفتند.

وی با بیان اینکه خسارات مالی این سیلاب ها هنوز بررسی نشده است، گفت: نزدیک به 300 راس دام در پی بارندگی دیروز تلف و بیش از 500 درخت نارنگی از محصولات باغی این منطقه نیز طعمه سیل شدند.

بارندگی

 رئیس شورای اسلامی روستای چک چک در پایان بیان داشت: به عنوان یکی از شهروندان این روستا از مسئولان و متولیان امر خواهشمندم هرچه سریعتر نسبت به تعمیر خطوط انتقال برق و آب و همچنین بازگشایی راه های مواصلاتی اقدام کنند و بررسی خسارات وارده ناشی از سیل و بارندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه