English

با پیش بینی وقوع رگبار در ارتفاعات هرمزگان؛

خودداری از تردد در حریم رودخانه های فصلی و مناطق مرتفع

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، پدیده شاخص امروز رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان است لذا توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

خودداری از تردد در حریم رودخانه های فصلی و مناطق مرتفع

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، پدیده شاخص امروز (16 تیر ماه)، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان به ویژه شهرستان بشاگرد است، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان بویژه در شمال و شرق، رشد ابر همراه با رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به احتمال تقویت سامانه بارشی در مناطقی از بشاگرد و حاجی آباد وقوع تگرگ، تند باد لحظه‌ای و سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی محتمل است.در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، در سواحل دریای عمان و نقاطی از شرق تنگه‌ی هرمز تا ساعات ظهر دریا متلاطم است و توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد در ساعات صبح تا ظهر خودداری کنند همچنین در روز‌های پنجشنبه و جمعه دریا در ساعات بعد از ظهر در محدوده تنگه‌ی هرمز با افزایش باد‌های جنوب غربی متلاطم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه