English

علی صلاحی خبر داد؛

خسارت میلیاردی سیل در کلات

فرماندار کلات بیان کرد: بر اثر سیل اخیر برآورد اولیه از خسارت به شالیزار‌ها و اراضی کشاورزی و زمین ها در شهرستان کلات بیش از ۲۵۰میلیارد تومان محاسبه می‌شود.

خسارت میلیاردی سیل در کلات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی صلاحی فرماندار کلات در خبری اعلام کرد: بر اثر سیل اخیر برآورد اولیه از خسارت در شهرستان کلات بیش از ۲۵۰میلیارد تومان محاسبه می‌شود.

صلاحی در ادامه متذکر شد: علاوه بر این خسارت زیادی نیز به شالیزار‌ها و اراضی کشاورزی نیز وارد شده است که موجب تخریب این زمین‌ها شده آن چنان که بهره برداری کشاورزی در برخی مناطق ممکن نیست.

فرماندار کلات همچنین اضافه کرد: در حال حاضر آب شرب شهر کلات و روستا‌های چرم نو، چرم کهنه و حمام قلعه و گاز حدود ۴۰۰ خانوار در شهر کلات قطع است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌های ارتباطی شهرستان باز است و حدود ۲۵ دستگاه خودوری سواری دچار آسیب یا آب بردگی شده و حدود ۳۰۰ راس گوسفند نیز در جریان سیلاب دیروز شنبه در این شهرستان تلف شده اند.

صلاحی در خاتمه اظهار کرد: شهرستان مرزی و ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن آباد لایین، چنار و زاوین است و شهر کلات حدود هشت هزار نفر جمعیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه