English

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار:

تخصیص ۱.۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد سبزوار

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار بیان کرد: ایجاد هزار و ۷۶۳ فرصت شغلی جدید از طریق پرداخت تسهیلات به مددجویان شهرستان سبزوار در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

تخصیص ۱.۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کمیته امداد سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد داورزنی؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در خبری گفت: سهم تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال برای مددجویان این شهرستان در سال جاری هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال تعیین شده که این رقم نسبت به پارسال ۸۰ درصد بیشتر شده است.

داورزنی در ادامه تصریح کرد: ایجاد هزار و ۷۶۳ فرصت شغلی جدید از طریق پرداخت تسهیلات به مددجویان شهرستان سبزوار در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اضافه کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد حضرت امام (ره) توانمندسازی اقتصادی مددجویان است که در این راستا ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات، مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این نهاد پارسال با ارائه هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع تبصره ۱۶ و ۱۸ و تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، هزار و ۱۷۹ شغل برای مددجویان در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع غذایی ایجاد کرده بود.

داورزنی در خاتمه اظهار داشت: با اجرای طرح های آموزش منجر به کاریابی و اعطای تسهیلات در ۲ سال گذشته ۴۶۵ خانوار زیر پوشش این نهاد در شهرستان سبزوار به خودکفایی رسیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه