English

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار:

ایجاد فرصت شغلی برای هزار و ۶۸۰ مددجوی سبزوار

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار بیان کرد: از طریق اجرای طرح راهبران شغلی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار‌های موفق برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار، به ویژه زنان سرپرست خانوار، فراهم شده است.

ایجاد فرصت شغلی برای هزار و ۶۸۰ مددجوی سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد داورزنی؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در خبری اطلاع داد: ۶۰ درصد از تسهیلات اشتغال اعطایی این کمیته در یک سال گذشته به بانوان و زنان سرپرست خانوار این شهرستان تعلق گرفته است.

داورزنی این اعلام را در آیین جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد سبزوار ابراز داشت و ادامه داد: در یک سال اخیر با پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، برای هزار و ۶۸۰ مددجوی این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار تاکید کرد: از طریق اجرای طرح راهبران شغلی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار‌های موفق برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار، به ویژه زنان سرپرست خانوار، فراهم شده است.

وی همچنین اضافه کرد: همچنین از ناحیه اعطای مشوق‌های کارفرمایی برای ۲۲۷ مددجوی این نهاد در شهرستان اشتغال ایجاد شده و این افراد از مزایای قانون کار بهره‌مند شده اند و با اجرای طرح‌های آموزش منجر به کاریابی و اعطای تسهیلات، ۴۶۵ خانوار زیر پوشش این نهاد در ۲ سال گذشته به خودکفایی رسیده اند.

داورزنی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد حضرت امام (ره)، توانمندسازی اقتصادی مددجویان است که در این راستا ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای تسهیلات مورد توجه قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه