English

هادی آریان‌نژاد:

کمیته امداد گناباد دارای رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال در خراسان رضوی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد بیان کرد: یکی از اهداف تسهیلات، هوشمندسازی خدمات ارائه شده به مددجویان زیرپوشش بوده و سرعت بخشی و کاهش هزینه ها از دستاوردهای مهم این طرح در ارائه خدمات به مددجویان است.

کمیته امداد گناباد دارای رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی آریان‌نژاد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در خبری اعلام کرد: این نهاد امسال رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ را در بین شهرستانهای خراسان رضوی به خود اختصاص داد.

آریان‌نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: از مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ (مخصوص نهادهای حمایتی) گناباد ۸۶  درصد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان جذب شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد همچنین گفت: همچنین ۳۰۰ نفر از جوانان جویای کار زیرپوشش این نهاد متقاضی ایجاد اشتغال هستند و طرحهای خود را ارایه کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت افزایش اعتبارات اشتغالزایی تبصره ۱۶ امکان جذب و پرداخت مقادیر بیشتر تسهیلات و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر برای افراد زیرپوشش این نهاد وجود دارد.

آریان‌نژاد متذکر شد: یکی از اهداف تسهیلات، هوشمندسازی خدمات ارائه شده به مددجویان زیرپوشش بوده که زیرساختهای لازم برای این اقدام ایجاد شده و در آینده نزدیک تمامی فعالیتهای داخلی و ارائه خدمات به مددجویان در بستر اینترنت و فضای الکترونیک با کیفیت و اثربخشی بیشتری انجام می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد یادآور شد: سرعت بخشی و کاهش هزینه ها از دستاوردهای مهم هوشمندسازی در ارائه خدمات به مددجویان است و تا پایان آذر ماه جاری تمامی سامانه و مشخصات مددجویان شهرستان به روزرسانی می‌شود.

وی ادامه داد: لذا از ابتدای دی ماه آینده شهروندان می‌توانند با سامانه هوشمند درخواست خود را به کمیته امداد ارائه کنند تا پس از آن نیازمندیهای مددجویان و افراد متقاضی خدمات در سریعترین زمان ممکن از طریق بستر اینترنت مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار گیرد.

آریان‌نژاد در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: پس از ثبت نام در سامانه هوشمند کمیته امداد اطلاعات به‌روزرسانی و توسط مددکاران راستی‌آزمایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه