English

در هشت ماهه سال جاری صورت گرفت؛

اشتغال ۱۱۲۹ نفر از مددجویان کمیته امداد در اصفهان / بسته های تشویقی به کارفرمان اصفهانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: با ارائه بسته های تشویقی به کارفرمایان اصفهانی در هشت ماهه سال جاری، زمینه اشتغال هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

اشتغال 1129 نفر از مددجویان کمیته امداد در اصفهان / بسته های تشویقی به کارفرمان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان با اعلام اینکه پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۶ هزار شغل در بخش های اجرای طرح های اشتغالزایی ، کاریابی و راهبری شغلی برای مددجویان ایجاد شود، بیان داشت: در هشت ماهه سال جاری بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد فراهم شده است.

وی از برنامه ریزی انجام شده در حوزه کاریابی برای نیازمندان جویای کار توسط این نهاد خبر داد و افزود: از طریق فرآیند کاریابی و با ارائه  بسته های تشویقی و حمایتی به کارفرمایان شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و تسهیلات، تا کنون برای هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان ،  شغل ایجاد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۹۳ میلیاردتومانی به ۴ هزار و ۴۹۷ نفر از مددجویان جویای کار، گفت: در این مدت و با پرداخت این وام ها،  ۵ هزار و ۲۸۸شغل جدید راه اندازی شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان به همکاری راهبران شغلی در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش تاکنون هزار و ۶۶۱ نفر با دریافت تسهیلات مشغول به کار شده اند.

زارعان با اشاره به تلاش این نهاد برای حفظ کرامت خانواده های نیازمند از مسیر اشتغال، گفت: مشارکت خیران و مراکز تخصصی نیکوکاری و همراهی و همدلی همه نیکوکاران در حوزه اشتغال، زمینه زندگی بهتر را برای مددجویان فراهم خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی