English

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به ۱۴۰۳ مددجو در اصفهان

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد اصفهان به ۱۴۰۳ مددجو در ۹ ماهه گذشته تسهیلات اشتغالزایی روستایی پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی  روستایی به ۱۴۰۳ مددجو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان کرد: بیش از ۴۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی استان به ۱۴۰۳ مددجوی مستعد و واجد شرایط کمیته امداد پرداخت کرده است.

وی بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان ازجمله چشم‌اندازهای مهم این نهاد است، گفت: بخش مهمی از توانمندسازی مربوط به ایجاد شغل و کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای مددجویی است.

زارع بابیان اینکه در برنامه‌های توانمندسازی کمیته امداد استان اصفهان نگاه ویژه‌ای به مناطق روستایی وجود دارد، ادامه داد: این مناطق همان‌گونه که سریع‌تر از مناطق شهری از تغییرات اقتصادی و اقلیمی آسیب می‌بینند به همین نسبت نیز به علت کم بودن هزینه‌های جانبی ایجاد کسب‌وکار، با سرعت بیشتر و هزینه کمتری امکان ایجاد مشاغل جدید را فراهم می‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان افزود: کمیته امداد اصفهان در ۹ ماهه سپری‌شده از سال ۹۸ در مناطق روستایی استان بیش از ۴۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۱۴۰۳ مددجوی مستعد و واجد شرایط پرداخت کرده است.

وی عمده مشاغل ایجادشده در مناطق روستایی استان را در حوزه‌های دام‌پروری، کشاورزی و خدماتی اعلام کرد و گفت: رشد قیمت گوشت قرمز در سال‌های اخیر فرصت مغتنمی برای اشتغال‌زایی در این زمینه فراهم کرده است که کارشناسان اشتغال کمیته امداد نیز باوقوف به این فرصت از طرح‌های دام‌پروری و پرواربندی دام گوشتی مددجویان حمایت می‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان تأکید کرد: هر فقره تسهیلات به یک نفر پرداخت‌شده و علاوه بر اشتغال وام گیرنده در بسیاری از موارد به ایجاد شغل های بیشتر منجر می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه