English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

بازنشستگی مددجویان کمیته امداد با ۱۰ سال سابقه بیمه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از بازنشستگی مددجویان کمیته امداد با سابقه 10 سال خبر داد.

 بازنشستگی مددجویان کمیته امداد با 10 سال سابقه بیمه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی گفت: با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد، بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه های اجتماعی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی مددجویان ، بخشی از حق بیمه شان را به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کند، گفت: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی استفاده کنند.

هادی بنایی با اشاره به خانوارهای مشمول بیمه اجتماعی تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: در زمان اجرای این طرح زنان سرپرست خانوار و مددجویان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی به شعب تامین اجتماعی معرفی‌ می شدند و برهمین اساس در سال گذشته ۸۰۰ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند‌ شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال درمجموع بیش از ۵ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی خانوارهای تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۳ هزار و ۱۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۸۰۲ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: ۲هزار و ۱۷۴ نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد نیز مشمول طرح بیمه روستائیان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد مرکز به‌حساب صندوق بیمه روستائیان و عشایر واریز می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    من مددجوی کمیته امداد و زن سرپرست خانوار هستم با توجه به اینکه بیماری روماتیسم و ارتریت روماتویید در ناحیه ارنج دستم میباشم ایا میتوانم از بیمه تامین اجتماعی کمیته امداد استفاده کنم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه