English

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:

فعالیت ۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش توسط آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۷ هزار نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های ورزشی در حال گذران اوقات فراغت تابستانی خویش هستند.

فعالیت ۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش توسط آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی؛ معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: به طور کلی ۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش توسط آموزش و پرورش فعال شده که در حال حاضر ۱۸۷ هزار نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های ورزشی در حال گذران اوقات فراغت تابستانی خویش هستند.

سلطانی همچنین در خصوص عملکرد این اداره‌کل در خصوص فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تحت نظر آن افزود: طی تابستان امسال برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفررشته توسط دستگاه‌های مختلف فراهم شده است.

معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: این ظرفیت توسط مجموعه‌های مختلف مانند شهرداری، مساجد، هلال احمر، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، مجموعه بسیج و ورزش و اداره‌کل جوانان و... در سطح استان بر اساس تکالیف قانونی فراهم شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در حوزه آموزشی و پژوهشی ۳۰۸۰ پایگاه داریم و در این پایگاه‌ها که شامل مدرسه و پژوشگاه می‌شوند نیز ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در برنامه‌های تفریحی شرکت کرده‌اند.

سلطانی در خاتمه سخنان خود با اشاره به بخش هنری این پایگاه متذکر شد: در حوزه فرهنگی و هنری ۱۴۴۵ پایگاه توسط آموزش و پرورش برپا شده که ۱۳۰ هزار و ۷۲۷ دانش آموز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه