English

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

افزایش ۲ هزار کلاس درس جدید در خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: امسال با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف و انجام اقدامات لازم شمار کلاس درس تحویلی نسبت به پارسال چشمگیر خواهد بود.

افزایش ۲ هزار کلاس درس جدید در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس خراسان رضوی افزوده می‌شود.

شوشتری در ادامه اضافه کرد: به دلیل مشکلات فراوان در سال گذشته اگرچه قرار بر تحویل ۲ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی بود، اما تنها هزار و ۱۰۰ کلاس ساخته و تحویل داده شده است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف و انجام اقدامات لازم شمار کلاس درس تحویلی نسبت به پارسال چشمگیر خواهد بود و در حال حاضر ۵۰ درصد دانش آموزان استان در شهرستان مشهد مشغول تحصیل هستند.

شوشتری افزود: علاوه بر این با حمایت انجام شده و تأمین اعتبارات لازم ۴۰ مدرسه کانکسی در استان جمع آوری و در اول مهر سال جاری دانش‌آموزان این مدارس در کلاس درس به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی در مشهد با همکاری و کمک فرمانداری مشهد، اداره کل مسکن و شهرسازی و شهردار جدید مشهد در سال جاری قابل حل است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در مشهد چشم انداز خوبی برای دریافت زمین‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی داریم و در این راستا شاهد اقدامات خوبی برای تملک بسیاری از زمین‌های آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش از نهادهای مختلف هستیم.

شوشتری در خاتمه ابراز داشت: در شکلات خیران استان با همکاری دولت و تأمین اعتبار در راستای ساخت مدارس همپای مدرسه سازان انجام شد و خوشبختانه خیران نیز به خوبی وارد میدان شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه