English

معاون آموزش و پرورش فارس اعلام کرد؛

آغاز فعالیت بیش از ۱۴۵۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در استان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در سطح استان فارس تعداد، ۱۴۵۰ پایگاه کار اجرای برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند و پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز در برنامه‌های این پایگاه ها مشارکت داشته باشند.

آغاز فعالیت بیش از ۱۴۵۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی در استان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علیرضا شادباش در آئین افتتاحیه پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزی استان در کانون فرهنگی تربیتی شهید دو کوهکی ناحیه دو شیراز اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده افرادی که در اوقات فراغت تابستان در فعالیت های تابستانی مشارکت دارند در آینده نیز در رشد و توسعه و تولید در کشور موثر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: فعالیت های تابستانی با شعار  «تربیت بدون توقف» و با رویکرد مهارتی و تقویت هویت ملی و مذهبی دانش آموزان صورت می گیرد.

شادباش با اشاره به اینکه در سطح استان فارس تعداد، ۱۴۵۰ پایگاه کار اجرای برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را برعهده دارند گفت: این تعداد شامل: ۹۲۷ مدرسه، ۱۲۹ کانون مسجد، ۱۲۱ کانون فرهنگی تربیتی، ۹۷ سازمان دانش آموزی، ۷۴ دارالقرآن، ۳۰ پژوهشسرای دانش آموزی، ۲۱ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی، ۲۰ پایگاه بسیج دانش آموزی، ۱۵ مجموعه ورزشی، ۱۰ هسته مشاوره و ۹ اتحادیه انجمن اسلامی، می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار نفر در فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت شرکت کنند خاطر نشان کرد: والدین تلاش کنند اطلاعات و آگاهی فرزندان خود را ارتقا دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه