English

استاندار فارس:

شبانه روزی برای جوانان وقت بگذارید

استاندار فارس گفت:برای جوانان باید وقت گذاشت؛ شبانه روزی نیاز به تلاش و کوشش است، با حضور افراد خبره، آگاه، صاحب نظر، خوش سلیقه و خوش فکر از اعیاد و روز های ملی و مذهبی پیش رو برای ایجاد نشاط و شادی و مشارکت اجتماعی جوانان استفاده کنید.

شبانه روزی برای جوانان وقت بگذارید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس، با اشاره به گزارش های اعلام شده مبنی بر میزان کاهش آمار طلاق در اثر فعالیت های موسسه بهار نکو گفت: بازدهی و اثربخشی فعالیت بهارنکو از طریق تحقیق پژوهشی بررسی و نتایج آن اعلام شود؛ در صورت موفقیت برنامه های این موسسه در کاهش طلاق، این برنامه ها را در سطح ملی ارائه دهید.

 ایمانیه از راه اندازی سامانه ای به منظور رصد کردن وظایف همه دستگاه های استان در خصوص تکلیف به وظایف خود در ارتباط با قانون جوانی جمعیت خبر داد و افزود: شورای صیانت از جمعیت به صورت ماهیانه تشکیل جلسه دهد؛ آمار و اطلاعات احصاء شده از سامانه همراه با تجزیه و تحلیل آن مطرح و نسبت به افزایش ازدواج و کاهش طلاق اقدام شود.
 
 نماینده عالی دولت در فارس ارتقاء هویت ملی و دینی جوانان را اصلی مهم و قابل توجه ذکر کرد و افزود: برای جوانان باید وقت گذاشت؛ شبانه روزی نیاز به تلاش و کوشش است، با حضور افراد خبره، آگاه، صاحب نظر، خوش سلیقه و خوش فکر از اعیاد و روز های ملی و مذهبی پیش رو برای ایجاد نشاط و شادی و مشارکت اجتماعی جوانان استفاده کنید.
 
 وی، به قول مساعد شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر احداث یک پارک ویژه بانوان در مناطق ۱۱ گانه شیراز اشاره کرد و گفت: باغ مهربانو به صورت کامل در اختیار دختران و بانوان شیرازی قرار گیرد.
 
 استاندار فارس به ورزشگاه های متعدد و فراوانی که در استان وجود دارد اشاره و از میزان استفاده اندک از آنان گلایه کرد و اظهار داشت: اکثر سازمان ها، مدارس و دانشگاه ها از فضای ورزشی مناسبی برخوردار هستند اما به شکل جامع و کامل از ظرفیت های آنان استفاده نمی شود؛ با هم افزایی، این قبیل اماکن و فضاها را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهید تا بتوانند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه