English

معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد:

فارس تنها استان کشور دارای ۱۶ پایگاه سلامت دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: فارس تنها استانی که دارای ۱۶ پایگاه سلامت است و همچنین تنها استانی است که خانه سلامت دارد.

فارس تنها استان کشور دارای ۱۶ پایگاه سلامت دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید کاظم حسینی در آیین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی و تقدیر از برگزیدگان کشوری، در تالار معلم ناحیه ۳ شیراز اظهار کرد: سند تحول بالاترین سند بالادستی است که سلامت دانش آموزان در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در این دولت، تلاش کردیم نگرش افراد را نسبت به سلامت تغییر دهیم تصریح کرد: تلاش کردیم اهمیت کار مراقبین سلامت را برای جامعه تشریح کنیم لذا شاهد طرح ها و برنامه‌های خوبی در حوزه سلامت بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال تحصیلی اتفاقات خوبی در حوزه سلامت در مدارس افتاد سفیران سلامت، هوای پاک، زمین پاک، و ...  از جمله برنامه های حوزه سلامت بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: فارس تنها استانی که دارای ۱۶ پایگاه سلامت است و همچنین تنها استانی است که خانه سلامت دارد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم در حوزه سلامت از خیرین کمک بگیریم لذا در شهرستان اقلید، استقرار یونیت دندانپزشکی نمونه از مشارکت خیرین در حوزه سلامت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه