English

یک مسئول در آموزش و پرورش فارس؛

مدیران مدارس در فصل ثبت نام مدارس مجاز به دریافت شهریه نیستند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای ارتقای آمادگی های نو آموزان برای ورود به فرآیند تعلیم و تربیت، کانالی در بستر شاد ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس از ابتدای تابستان راه اندازی خواهد شد تا اولیا در سه ماه تابستان در کنار فرزندانشان به فرآیند آموزش به کودکان کمک کنند.

مدیران مدارس در فصل ثبت نام مدارس مجاز به دریافت شهریه نیستند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مجید بذرافکن در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی نواحی چهارگانه شیراز با موضوع ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: اگر مردم از آموزش و پرورش راضی باشند جامعه احساس رضایت می کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: شرایط مدارس باید به گونه ای باشد که اولیا در نزدیکترین مدرسه فرزندشان را ثبت نام کنند.

بذرافکن تصریح کرد: اعتماد مردم به مدارس و نظام تعلیم و تربیت تقویت شود تا اولیا اولین مدرسه را انتخاب کنند چراکه گاهی اوقات شاهد حوادث ناگوار در جریان ایاب و ذهاب سرویس های مدارس هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه وزارتی ثبت نام، در فصل ثبت نام مدارس مجاز به دریافت شهریه نیستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مدیران خدومی در مدارس به صورت شبانه روز تلاش می کنند اما متأسفانه کمتر دیده می شود در صورتی کوچکترین تخلف یک مدیر به شدت در فضای مجازی انعکاس می یابد.

وی ادامه داد:  در راستای ارتقای آمادگی های نو آموزان برای ورود به فرآیند تعلیم و تربیت، کانالی در بستر شاد ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس از ابتدای تابستان راه اندازی خواهد شد تا اولیا در سه ماه تابستان در کنار فرزندانشان به فرآیند آموزش به کودکان کمک کنند.

بذرافکن اذعان کرد: آغاز ارتباط عمده مردم با آموزش و پرورش از زمان ثبت نام فرزندانشان در مدرسه شکل می‌گیرد تصویر یا ذهنیتی که در این زمان از آموزش و پرورش پیدا می کنند تصویری ماندگار خواهد بود که هرگز فراموش نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه