English

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

مشاوران املاک متخلف در مشهد، دو میلیارد تومان جریمه شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: گشت‌های بازرسی اتاق اصناف مشهد برای به حداقل رساندن تخلفات مشاورین معاملات املاک و ساماندهی آن‌ها با شدت بیشتری ادامه می‌یابد.

مشاوران املاک متخلف در مشهد، دو میلیارد تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی اعلام کرد: در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک مشهد از ابتدای امسال تاکنون  ۱۱۸ مورد تخلف به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال ثبت شده است.

صیادی ادامه داد: علاوه بر جریمه ۱۶ میلیارد ریالی مشاورین معاملات املاک متخلف در مشهد، تاکنون پنج واحد پلمب شده اند و فراوانی تخلفات مشاوران معاملات املاک در مشهد شامل دریافت حق الزحمه مازاد، صادر نکردن کد رهگیری، نصب نکردن نرخنامه و درج نشدن حق الزحمه در اجاره نامه و مبایعه نامه است.

صیادی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مبلغ عودت وجه به شاکیان توسط بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در حوزه مشاورین معاملات املاک، ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده است.

 مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: گشت‌های بازرسی اتاق اصناف مشهد برای به حداقل رساندن تخلفات مشاورین معاملات املاک و ساماندهی آن‌ها با شدت بیشتری ادامه می‌یابد.

 صیادی افزود: بنگاه‌های مشاوران معاملات املاک از جمله صنوفی هستند که شمار واحد‌های بی پروانه آن‌ها در مشهد زیاد است، ساماندهی این بنگاه‌ها در قالب گشت‌های مشترک بازرسی در هفته‌های اخیر شدت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه