English

محمد باباخانی خبر داد؛

نظارت بر واحد‌های صنفی ویژه ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برنامه‌های ویژه نظارت بر بازار‌ها و واحد‌های صنفی ویژه ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر با همکاری اتاق اصناف، سازمان صمت، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی آغاز شده است و تا ۵ مهر ماه ادامه می‌یابد.

نظارت بر واحد‌های صنفی ویژه ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد باباخانی مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اطلاع داد: برنامه‌های ویژه نظارت بر بازار‌ها و واحدهای صنفی ویژه ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر با همکاری اتاق اصناف، سازمان صمت، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی آغاز شده است و تا ۵ مهر ماه ادامه می‌یابد.

باباخانی در ادامه این خبر اضافه کرد: در این مرحله از بازدید‌ها تشدید نظارت ها را در تمامی مکان‌‎ها از جمله نانوایی‌ها، محل‌های پذیرایی و محل‌های اسکان خواهیم داشت و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد  همچنین متذکر شد: از روز اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) بحث نظارت بر محل‌های اسکان و پذیرایی زائران پیاده امام رضا (ع) در شهر‌ها و جاده‌ها را داریم

وی در ادامه تصریح کرد: در این مأموریت ویژه ۴۹۸ بازرس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه ۱۵۲ بازرس دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان مشارکت دارند و در مجموع ۶۸۰ بازرس دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی در مأموریت ویژه ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا (ع) حضور دارند.

باباخانی افزود: نظارت بر وضعیت آب موکب‌ها و نحوه پخت و پز و توزیع غذا، محل استراحت زائران پیاده را داریم تا از انتقال بیماری‌ها از جمله کرونا و بیماری‌های فصلی جلوگیری شود و ما در این مأموریت از ظرفیت نیرو‌های مجموعه‌های دیگر همچون جامعه پزشکی بهره‌مند خواهیم شد تا بتوانیم وظیفه خود را به شکل مطلوب انجام دهیم.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه یادآور شد: از عموم زائران و مجاوران امام رضا (ع) می‌خواهیم که نسبت به رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله ماسک توجه داشته باشند و دیگران را هم تشویق به انجام این کار نمایند.

بابا خانی در خاتمه خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه مشکلی به لحاظ عدم رعایت نکات بهداشتی موضوع را بلافاصله به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند تا ضمن رسیدگی به‌موقع به موضوع، برخورد قانونی با افراد متخلف صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه