English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی کاهش پنج درجه ای دما در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش های پراکنده از عصر امروز، یکشنبه مناطق کوهستانی شمال این استان را فرا می‌گیرد و این بارش ها به صورت رگباری است و بیشتر در ارتفاعات شکل می‌گیرد.

پیش بینی کاهش پنج درجه ای دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: به لحاظ دمایی نیز، دمای هوا از روز سه شنبه هفته جاری کاهش خواهد یافت و میانگین آن در خراسان رضوی بین سه تا پنج درجه خنک می‌شود.

رضایی پور در ادامه افزود: بارش های پراکنده از عصر امروز، یکشنبه مناطق کوهستانی شمال این استان را فرا می‌گیرد و این بارش ها به صورت رگباری است و بیشتر در ارتفاعات شکل می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در استان است که بروز توفان همراه با گردوخاک در مناطق شرقی و جنوبی دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با ۱۷ و داورزن با ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۴ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور در خاتمه با اعلام دما هوای مشهد تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۳۳ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۸ درجه افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه