English

روند افزایش دما در خراسان رضوی با شیب ملایم

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان با شیب ملایم تا روز‌های میانی هفته آینده روند افزایشی دارد.

روند افزایش دما در خراسان رضوی با شیب ملایم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان با شیب ملایم تا روز‌های میانی هفته آینده روند افزایشی دارد.

عنایتی در ادامکه این خبر اضافه کرد: امروز دمای هوای مشهد در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه سلسیوس می‌رسد که نسبت به دیروز ۲ درجه افزایش داشته و تا چند روز آینده به میزان ۲ درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: آسمان خراسان رضوی تا اواسط هفته آینده صاف خواهد بود و پدیده غالب در طی این مدت افزایش سرعت وزش باد است که در نیمه جنوبی و شرقی در برخی ساعات شدید و همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

عنایتی در خاتمه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است. همچنین قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۷ درجه به ترتیب خُنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه