English

افزایش ابر و سرعت وزش باد تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تا اوایل هفته آینده غالب نقاط استان به طور متناوب با افزایش ابر و سرعت وزش باد همراه خواهند بود.

افزایش ابر و سرعت وزش باد تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در شبانه روز گذشته دمای هوا ی داورزَن در گرمترین ساعت به ۴۴ درجه و دمای هوای فریمان در خنک‌ترین ساعت به ۱۸ درجه رسید که در نتیجه ۲۶ درجه اختلاف دما به ثبت رسید.

اثمری در ادامه گفت: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد نیز بین ۲۳ و ۳۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز در سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: تا اوایل هفته آینده غالب نقاط استان به طور متناوب با افزایش ابر و سرعت وزش باد همراه خواهند بود که در نواحی بادخیز و نواحی شرق و جنوب استان گاه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی شده است.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و افزود: تا اواخر هفته، نواحی جنوبی و از پنجشنبه تا شنبه آینده برای شمال و مرکز استان رگبار باران و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی و روان آب پیش بینی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه