English

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی به صورت نامحسوس و تدریجی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر هفته جاری همچنان آسمان خراسان رضوی صاف با هوایی گرم باشد.

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی به صورت نامحسوس و تدریجی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز دمای هوا در استان خراسان رضوی به صورت نامحسوس و تدریجی کاهش می‌یابد و پیش بینی می‌شود این کاهش دما تا اواسط هفته جاری ادامه یابد.

رضایی‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین انتظار می‌رود دمای هوای شهرستان مشهد روز سه شنبه هفته جاری به حدود ۳۶ درجه سلسیوس برسد که در این دما نیز همچنان گرما محسوس است و از چهارشنبه حدود ۲ درجه دمای هوا افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر هفته جاری همچنان آسمان خراسان رضوی صاف با هوایی گرم باشد و همچنین تغییر در شدت و سرعت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی از جمله رویدادهای مهم جوی است که انتظار داریم در استان خراسان رضوی اتفاق بیفتد.

وی همچنین اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۴۱ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای مشهد به ۳۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

رضایی‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه