English

دمای هوای مشهد فردا به ۴۰ درجه سلسیوس خواهد رسید

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، بیشترین سرعت وزش باد در شهرهای تربت حیدریه و تایباد با ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

دمای هوای مشهد فردا به ۴۰ درجه سلسیوس خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود و دمای هوای مشهد نیز فردا به ۴۰ درجه سلسیوس خواهد رسید که گرمترین دما طی سه هفته اخیر است.

اثمری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: امروز آسمان استان همچنان صاف و در ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد و در نواحی بادخیز شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: وضعیت یادشده طی پنج روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه یادآور شد: طی شبانه روز گذشته، بیشترین سرعت وزش باد در شهرهای تربت حیدریه و تایباد با ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در این مدت فریمان با ۱۶ درجه و سرخس با ۴۲ سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

اثمری خاطرنشان کرد: طی این مدت دمای هوا ی مشهد نیز بین ۲۲ و ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز با یک درجه افزایش در خنک ترین ساعت به ۲۳ و در گرمترین ساعت به ۳۹ درجه سلسیوس می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه