English

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز‌های پایانی هفته، پدیده غالب در سطح استان، وزش باد شدید تا شدید خواهد بود.

عنایتی در ادامه تصریح کرد: در برخی نواحی بادخیز استان، وزش باد همراه با گرد و غبار شدید و کاهش کیفیت هوا و همچنین بروز خسارات پیش بینی می‌شود و روند افزایش دمای هوا به تدریج از امروز آغاز شده و تا پایان هفته به صورت تدریجی دمای هوا گرم‌تر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۳ تا ۲۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعت با ۲ درجه افزایش به ۲۶ درجه بالای صفر برسد.

عنایتی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند و ساکنان سبزوار و بجستان نیز شاهد وزش باد با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه