English

آذر رضایی پور:

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی روند افزایش دما در این استان با شیب ملایم تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد یافت.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: همچنین با توجه به تغییر فشار هوا به عنوان پدیده غالب، شاهد وزش باد و گرد و خاک در خراسان رضوی  تا اواسط هفته آینده خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: این پدیده در مناطق بادخیز استان خراسان رضوی همراه با گرد و خاک و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود.

وی  در ادامه یادآور شد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از تربت حیدریه با ۷۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

رضایی پور اظهار کرد: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۲ و ۳۵ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۳۶ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه