English

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر همین اساس دمای هوای دیروز مشهد بین ۱۹ تا ۳۴ درجه در نوسان بود که کمینه دمای هوای امشب به ۱۸ درجه می‌رسد.

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش محسوس دمای هوا پدیده غالب جوی در هفته پیش رو در مشهد و استان است که از امروز آغاز شده است و تا پایان هفته به صورت محسوس ادامه دارد.

اثمری با اشاره به دمای هوای مشهد در روز گذشته تصریح کرد: دمای هوای دیروز مشهد بین ۱۹ تا ۳۴ درجه در نوسان بود که کمینه دمای هوای امشب به ۱۸ درجه و بیشینه آن به ۳۳ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: تا روز دوشنبه نیز کمینه دمای هوای مشهد به ۱۴ درجه سلسیوس و بیشینه دما به ۲۹ درجه می‌رسد.

وی در ادامه یادآور شد و گفت: همچنین در هفته پیش‌رو شاهد وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوبی استان نیز خواهیم بود که با احتمال خسارت و کاهش کیفیت هوا همراه است.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۰ درجه سلسیوس خنک ترین و سرخس با ۳۸ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه