English

پیش بینی روند کاهشی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، میانگین دما در مناطق مختلف این استان طی هفته جاری تغییر محسوسی ندارد اما از هفته آینده شاهد کاهش دما در خراسان رضوی هستیم.

پیش بینی روند کاهشی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: جو پایدار هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته ادامه دارد و نوسانات خاصی وجود ندارد.

آذر رضایی پور ادامه داد: تا پایان هقته شاهد جوی پایدار در استان هستیم ، همچنین در مناطق جنوب شرقی استان وزش باد را به همراه داریم و دمای هوای مشهد در گرم‌ترین حالت به ۳۵ درجه بدون تغییر نسبت به دیروز و در ۱۶ درجه باتوجه به روز گذشته با افزایش یک درجه در خنک‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: قوچان و سرخس با ۷ و ۳۹ درجه دما به ترتیب جزو خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان قرار دارند و بیشترین وزش باد در تایباد با ۴۷ کیلومتر بر ساعت طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی همچنین یادآور شد: بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان طی هفته جاری تغییر محسوسی ندارد اما از هفته آینده شاهد کاهش دما در خراسان رضوی هستیم.

مرتضی اثمری نیز در ادامه این گزارش اضافه کرد: از  ابتدای هفته آینده روند دما در خراسان رضوی کاهشی است و میانگین دمای استان به میزان چهار درجه سلسیوس نسبت به امروز کاهش دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خاتمه این گزارش خاطرنشان کرد و گفت: وزش باد برای روزهای پیش‌روی در بسیاری از نقاط استان بویژه در مناطق بادخیز و شرقی شدت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه