English

پیش بینی جوی پایدار و آسمانی صاف برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، هم اکنون آسمان در اکثر نقاط استان صاف است و پدیده جوی گسترده‌ای پیش رو نیست و تا اواخر هفته جاری جریان پر ارتفاع و جو به نسبت پایداری وجود خواهد داشت.

پیش بینی جوی پایدار و آسمانی صاف برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، هم اکنون آسمان در اکثر نقاط استان صاف است و پدیده جوی گسترده‌ای پیش رو نیست و تا اواخر هفته جاری جریان پر ارتفاع و جو به نسبت پایداری وجود خواهد داشت.

رضایی‌پور ادامه داد: در نواحی نیمه جنوبی و نوار شرقی استان خراسان رضوی نیز گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود و دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز طی این مدت با شیب کندی، افزایشی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۶ تا ۳۲ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مشهد نیز بدون تغییر خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب سرد ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های‌ سبزوار و بردسکن با ۳۶ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه