English

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

ساخت بیمارستان جدید تایباد حق مردم مرزنشین این منطقه است

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ضرورت ساخت بیمارستان جدید تایباد مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته و نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

ساخت بیمارستان جدید تایباد حق مردم مرزنشین این منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیرپرویز توسلی؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: ساخت بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

توسلی این سخن را در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر مشهدریزه ابراز داشت و افزود: ضرورت ساخت بیمارستان جدید تایباد مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته و نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: البته یک قطعه زمین مناسب در حوالی بیمارستان فعلی درنظر گرفته شده که منابع طبیعی و آبخیزداری بر آن به علت تاغزار بودن ایراد وارد کرده است.

وی گفت: ساخت بیمارستان جدید تایباد حق مردم مرزنشین این منطقه است و مسئولین امر باید درصدد تسریع در مالکیت زمین آن برآیند و رشد جمعیتی و تولد بالا در شهرستان تایباد و نیز تردد اتباع کشور افغانستان این ضرورت را ایجاد می کند که بیمارستان جدیدی ساخته شود.

توسلی اضافه کرد: اسناد و مدارک آن هم جهت تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است و در کنار پیگیری ساخت بیمارستان جدید تایباد، بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان توسعه می یابد؛ بطوریکه بخش جدید ۱۲ تخته دیالیز آن درحال ساخت است و نیز ۱۰۰ متر مربع به فضای اورژانس بیمارستان افزوده خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در‌ حوزه مشارکت نیکوکاران و کمک های خیرین در سطح کشور موفق عمل کرده است و تعداد زیادی از بیمارستان ها، بخش های درمانی، درمانگاه و مراکز بهداشت با کمک خیرین ساخته شده است.

توسلی خاطرنشضان کرد: طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر مشهدریزه، مرکز بخش میانولایت تایباد، با کمک ۶ میلیارد تومانی و اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین توسط خیر و نیکوکار عبدالستار خواجه کریمی کلنگ زنی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه