English

استاندار خراسان رضوی:

استاندار خراسان رضوی اولتیماتوم داد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر در مصرف آب مدیریت مصرف نداشته باشیم مشکل به وجود خواهد آمد و ممکن است این مشکل نیز همگانی شود و از مردم خواهش می‌کنیم که مدیریت مصرف داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی اولتیماتوم داد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری؛ استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: وضعیت سد‌های استان در حداقل‌ترین حالت ممکن است و به دستگاه‌های مرتبط تاکید می‌کنم مشترکان پر مصرف را طبق ضوابط اعمال قانون کنند.

نظری در ادامه این سخنان متذکر شد: وضعیت آب استان مشخص است. مردم اطلاع دارند که ۲ سال است خشکسالی شدید داریم و ذخایر سد‌های استان هم در حداقل خودش قرار دارد و همچنین امسال گرما هم به نسبت سال‌های قبل شدید‌تر است.

استاندار خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: مسئولان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند که کمترین مشکل پیش بیاید، اما با این شرط که مردم هم در مصرف همکاری داشته باشند و اگر مصرف را مدیریت کنیم دچار مشکل نخواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر مدیریت مصرف نداشته باشیم مشکل به وجود خواهد آمد و ممکن است این مشکل نیز همگانی شود و از مردم خواهش می‌کنیم که مدیریت مصرف داشته باشند و از مشترکان پر مصرف آب می‌خواهیم که مراعات عموم مردم را نیز داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی افزود: از مسئولان مربوطه می‌خواهم که دربرابر مشترکان پرمصرف نیز طبق قانون و قوائده مربوطه را داشته باشند و درباره آخرین پیگیری‌های انتقال آب دریای عمان به شرق کشور، این موضوع زمان بر است و این پروژه درحال اجرا است.

نظری خاطرنشان کرد: درباره صدور سند و وضعیت دریاچه بزنگان، وقتی خشکسالی باشد رودخانه‌ها و چشمه‌ها نیز خشک خواهد شد و همچنین از جزئیات صدور سند برای افراد آن منطقه نیز اطلاعی ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه