English

مدیرعامل شرکت گاز خراسان:

تامین تمامی کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان رضوی از تولیدکنندگان داخلی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان بیان کرد: حسب ابلاغ دستورالعمل‌ حمایت از تولیدکنندگان داخلی، خریدهای شرکت گاز خراسان رضوی از طریق سامانه ستاد دولت برای تمام شرکت‌های تولید کننده و تامین کننده کالا انجام می گیرد.

تامین تمامی کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان رضوی از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری؛ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اعلام کرد: سیاست وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران حمایت از کالای ایرانی است و در حال حاضر ۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز در پروژه‌های شرکت گاز خراسان رضوی توسط شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.

افتخاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دولت سیزدهم افزود: خریدهای شرکت گاز خراسان رضوی از طریق سامانه ستاد دولت برای تمام شرکت‌های تولید کننده و تامین کننده کالا قابل مشاهده است و تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالا پس از ثبت نام در سامانه ستاد دولت و اخذ توکن می‌توانند در استعلام‌ها و مناقصات شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: شرکت گاز خراسان رضوی با استناد به بند الف ماده (۴) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی ، خرید کالای داخلی را با اولویت انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: با تدبیر دولت سیزدهم در سال گذشته دستورالعمل حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و عدم الزام به انجام تشریفات قانون برگزاری مناقصات برای تولید بار اول در خرید اقلام فناورانه و راهبردی با شرکت‌های دانش‌بنیان ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه اضافه کرد: همچنین دستورالعمل‌های دیگری در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شده که زمینه همکاری بیشتر و راحت‌تر با شرکت‌های داخلی و دانش بنیان را فراهم کرده است.

افتخاری متذکر شد: عمده خریدهای شرکت گاز استان شامل لوله‌های فولادی و پلی اتیلن، کنتور ارتقاء یافته، ایستگاه‌های تقلیل فشار و قطعات یدکی پروژه‌های گازرسانی است که ۱۰۰ درصد از تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه