English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

روز درختکاری فرصت مناسبی برای توجه به محیط‌زیست است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، فرصتی برای توجّه به محیط‌زیست و افزایش سرانه فضای‌سبز است، گفت: شرکت گاز استان هر ساله و به مناسبت‌های مختلف نسبت به کاشت درخت در اماکن و تاُسیسات مرکز استان و شهرستانها اقدام می کند.

روز درختکاری فرصت مناسبی برای توجه به محیط‌زیست است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز با بیان اینکه درخت نماد آبادانی و آسایش برای جوامع است که در تولید اکسیژن، کاهش آلایندگی‌ و حفظ منابع طبیعی نقش بسزایی دارد، افزود: نقش کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در هر منطقه‌ای بسیار پر‌اهمیت و اثرگذار است و درختان علاوه بر تلطیف و خنکی هوا، باعث ایجاد شادابی در محیط جامعه می شوند.

وی با اشاره به اینکه این پویش و اقدام در راستای کاهش آلودگی و ایجاد فضای سبز در محوطه شرکت گاز استان، ادارات گاز شهرستان و حریم تاُسیسات گازی صورت گرفته است، اظهار داشت: شرکت گاز استان تلاش می‌کند به منظور حفظ محیط‌زیست و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، نسبت به کاشت درخت اقدام کند.

گفتنی است که همزمان با روز درخت‌کاری و در راستای گسترش مسئولیت‌های اجتماعی، اجرای پویش یاد هر شهید با کاشت یک درخت، مدیرعامل، اعضای هیاُت مدیره و کارکنان شرکت گاز استان ایلام اقدام به کاشت نهال نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی