English

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

واگذاری بیش از یک هزارو ۳۰۰ اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری یک هزار و ۳۱۰ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

واگذاری بیش از یک هزارو ۳۰۰ اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز از واگذاری یک هزار و ۳۱۰ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸۰ مورد مددجویان بهزیستی ، ۷۰۵ مورد مددجویان کمیته‌امداد حضرت امام (ره) و ۳۲۵ مورد خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۳۱۰ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط شهری و روستایی استان به صورت رایگان واگذار شده است، افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف قانونی در جهت کمک به نیازمندان انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۴۰ ریال از پرداخت هزینه‌ی اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره و تصریح کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۸۰۱ هزارو ۹۶۰ ریال بخشودگی هزینه‌ی گازبها برای مشترکین تحت پوشش کمیته‌امداد و بهزیستی استان در طول سال‌ ۱۴۰۱ منظور شده‌است.

کشاورز گفت: در طول سال ۱۴۰۱ برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۷۸۰ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۰ ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ی گازبها اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است

وی با اشاره به این‌که اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر‌برخوردار است، اظهار داشت: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز، صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه