English

طی سال گذشته:

۵۷ مانور مختلف در شرکت گاز ایلام برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۵۷ مانور در زمینه‌های مختلف در طول سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ مورد پدافندی و ۴۲ مورد شرایط اضطراری بوده است.

۵۷  مانور مختلف در شرکت گاز ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز اظهار داشت: این مانورها در زمینه‌های خود حفاظتی، آسیب و پاره‌گی شبکه گاز، زلزله، حوادث مربوط به پرسنل در اثر برق گرفتگی، گرمای هوا در تابستان و گرمازدگی پرسنل، حملات سایبری، آسیب به لوله خط توزیع ناشی از برخورد بیل مکانیکی و غیره بوده است.

وی هدف از برگزاری این مانورها را آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری، آمادگی نیروهای خدمت‌رسان و آماده‌بکار نگه‌داشتن تاُسیسات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب، ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه حل‌های مقابله با بحران، مهار آتش‌سوزی و مشارکت فعال واحدهای معین به منظور کاهش آسیب‌پذیری، حفظ زیرساخت‌های حیاتی و مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و اهمیت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم‌سازی شبکه‌ها ومقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی در اولویت‌های کاری مسئولان این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: واحد HSE با یک برنامه‌ریزی جامع نسبت به برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می کند.

کشاورز با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان، ادارات گاز نواحی، ساختمان مرکزی، انبار کالا و ارباب‌رجوع شرکت در این مانورها شرکت کرده و نقاط ضعف و قوت آنان شناسایی شده است، گفت: اجرای مانور در راستای آمادگی نیروهای این شرکت برای مقابله با حوادث مختلف امری ضروری است و قطعا این اقدام باعث افزایش توانمندی نیروها در شرایط واکنش اضطراری می‌شود.

وی هدف اصلی شرکت گاز استان را ارائه کار کیفی و خدمات مستمر و مداوم به مشترکین گاز طبیعی خواند و افزود: برگزاری این مانورها با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخص‎های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری و بدون اطلاع پیشین برگزار شده است.

کشاورز تصریح کرد: حضور در ۲ مانور صفر لحظه‌ای استانی و کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان، حضور در مانور منطقه ای شرکت‌های تابعه وزارت نفت از اقدامات مهم در راستای اجرای مانور‌های سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در برخی از مانور‌های اجرا شده، مسئولان و کارشناسان مدیریت بحران و پدافند غیر‌عامل استان شرکت نموده و ارزیابی این مانورها را به عهده داشته‌اند که موفق به کسب بالاترین نمره ارزیابی شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی