English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

ادامه روند گرمای هوا در خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز بیشینه دمای هوای مشهد به ۳۸ درجه سلسیوس می‌رسد.

ادامه روند گرمای هوا در خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: تا اوایل هفته آینده روند دمایی در خراسان رضوی و مشهد به طور نسبی کاهشی است و تنها کمی از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

عنایتی در ادامه اظهار کرد: طی این مدت پدیده جوی غالب در استان خراسان رضوی افزایش سرعت و شدت باد است که در مناطق بادخیز و مستعد استان گاهی وزش باد شدید توام با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: افزایش ابرناکی در مناطق مرتفع شمال غربی خراسان رضوی با احتمال رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق در ساعات بعداز ظهر امروز سه‌شنبه و فردا پیش‌بینی می‌شود.

وی متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان بود و امروز بیشینه دمای هوای مشهد به ۳۸ درجه سلسیوس می‌رسد و کمینه دمای هوای امشب مشهد بدون تغییر نسبت به شب گذشته همان ۳۲ درجه سلسیوس خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه سلسیوس و شهرستان‌های تایباد و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۴ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه با اعلام وضعیت وزش باد در استان خاطرنشان کرد: طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌های‌ سبزوار و نیشابور با ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه