English

هادی ساربان:

خسارت چند صد میلیارد ریالی توفان به باغات شهرستان مه ولات

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال به باغات پسته و انار شهرستان مه ولات از بابت توفان چند روز اخیر خسارت وارد شده است.

خسارت چند صد میلیارد ریالی توفان به باغات شهرستان مه ولات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی ساربان مدیر جهاد کشاورزی مه ولات در خبری اعلام کرد: وزش توفان در روز‌های اخیر باعث بروز خسارت ۴۰۰ میلیارد ریالی به باغات پسته و انار شهرستان مه ولات شده است.

ساربان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ هکتار از باغات پسته و انار این شهرستان در پی توفان رخ داده اخیر بین ۲ تا ۲۰ درصد خسارت دیده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات بیان همچنین اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال به باغات پسته و انار شهرستان مه ولات از بابت توفان چند روز اخیر خسارت وارد شده است.

وی یادآور شد: بررسی‌های میدانی کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای بررسی میزان دقیق خسارت و هماهنگی با صندوق بیمه در حال انجام هستند تا با هماهنگی انجام شده، باغدارانی که دچار خسارت شده‌اند و باغات آن‌ها تحت پوشش بیمه هستند، مبلغ خسارت را دریافت کنند.

ساربان در خاتمه اطلاع داد: شهرستان مه ولات با ۱۹ هزار و ۳۰۰ هکتار پسته و ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار باغ انار، مقام اول را در سطح زیر کشت و تولید این دو محصول ارزشمند باغی در استان خراسان رضوی دارا می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه