English

یوسف بیدخوری:

رزرو ۸۵ درصد واحد‌های اقامتی مشهد برای عیدفطر

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: به غیر از واحد‌های اقامتی رسمی، از ظرفیت واحد‌های اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد.

رزرو ۸۵ درصد واحد‌های اقامتی مشهد برای عیدفطر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۸۵ درصد واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای ایام عید فطر رزرو شده است.

بیدخوری در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین جلسه‌ای در ستاد خدمات سفر برگزار شد تا از ظرفیت واحد‌های موقت و اضطراری نیز استفاده کنیم و در چهار خیابان اطراف حرم رضوی نیز همکاران اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی حضور دارند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر این مقرر شد بنرهای اطلاع‌رسانی در شهر نصب شود تا زائران در صورت نیاز به اسکان و یا اعلام شکایت از واحد‌های اقامتی با ما تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ بازرس از واحد‌های اقامتی و تشکل‌های گردشگری بازدید و نظارت خواهند داشت و شماره ۱۳۷ شهرداری مشهد در این ایام در اختیار بحث اسکان قرار ندارد. زائران در صورت شکایت و استعلام وضعیت اسکان در مشهد می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱۳۷۴۵ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: به غیر از واحد‌های اقامتی رسمی، از ظرفیت واحد‌های اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد و البته در هفته پیش رو برای مشهد بارش باران پیش‌بینی شده است،

وی در ادامه این خبر یادآور شد: از زائران و مسافران تقاضا دارم با آمادگی به مشهد سفر کرده و واحد اقامتی خود را پیش از سفر مشخص کنند تا در تعطیلات عید فطر به مشکل بر نخورند.

بیدخوری در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین تمام اماکن تاریخی، فرهنگی، میراث طبیعی و گردشگری در سراسر استان بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه