English

سرهنگ حسین میش‌مست:

سوانح رانندگی در جاده های خراسان رضوی ۲۳ درصد کاهش داشته است

رییس پلیس راه خراسان رضوی بین کرد: همه ظرفیت‌ها در خراسان رضوی در ایام نوروز برای حفظ جان و امنیت زائران امام رضا(ع) در جاده های استان بسیج شده بود.

سوانح رانندگی در جاده های خراسان رضوی ۲۳ درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۳۰۳ فقره تصادف خسارتی نوروز امسال در جاده های خراسان رضوی رخ داد که در مجموع سوانح جاده ای در این بازه زمانی کوتاه نسبت به سال ۹۸ و قبل از شیوع ویروس کرونا ۲۳ درصد کاهش داشت.

سرهنگ میش‌مست در ادامه این خبر اضافه کرد: در نوروز امسال ۴۶۶ فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان رخ داد که ۷۴۰ نفر در پی وقوع این سوانح به شدت مصدوم شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین متذکر شد: همچنین در این بازه زمانی چند روز ۳۴ تصادف فوتی با ۴۲ متوفی در جاده‌های استان اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها در خراسان رضوی در ایام نوروز برای حفظ جان و امنیت زائران امام رضا(ع) در جاده های استان بسیج شد و تیم‌های پلیس راه و پلیس راهور به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال ۱۹۰ تیم گشت پلیس راه در جاده‌های استان به صورت محسوس و نامحسوس برای تامین ایمنی مسافران نوروزی در حال گشت‌زنی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه