English

کسری غفوری:

صادرات ۲ هزار تن فولاد به سوریه

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان بیان کرد: سفارش خرید ۲۰۰۰ تن از محصولات فولاد خراسان در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ ثبت و بخشی از محموله نیز قبل از محدودیت‌های جاده‌ای ایام نوروز از طریق مرز زمینی به سوریه ارسال شد.

صادرات ۲ هزار تن فولاد به سوریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان  در خبری اظهار کرد: شرکت مجتمع فولاد خراسان نخستین محموله صادراتی میلگرد خود را به وزن ۲ هزار تن به سوریه ارسال کرد.

غفوری در ادامه افزود: این شرکت پارسال بیش از ۱۲۰صادرات نخستین محموله فولاد خراسان به سوریه هزار تن محصول فولادی به کشور‌های مختلف آسیای میانه، حاشیه خلیج فارس، شمال آفریقا و خاور دور صادر کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان همچنین اضافه کرد: به طوری که بالاترین رشد صادرات محصولات فولادی کشور در سال ۱۴۰۰ متعلق به محصول نهایی مجتمع فولاد خراسان بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: سفارش خرید ۲۰۰۰ تن از محصولات فولاد خراسان در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ ثبت و بخشی از محموله نیز قبل از محدودیت‌های جاده‌ای ایام نوروز از طریق مرز زمینی به سوریه ارسال شد و پس از پایان محدودیت‌های ترافیکی در فروردین ماه نیز، باقیمانده این سفارش بارگیری و به سوریه حمل شده است.

غفوری در خاتمه خاطرنشان کرد: محصولات فولاد خراسان با برخورداری از استاندارد‌های بین المللی، کیفیت بالا و موفقیت در آزمون‌های سنجش کیفیت در کشور‌های مقصد، به عنوان یکی از برند‌های معتبر تولید محصولات فولادی در منطقه شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر