English

زهرا مبشری:

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون نیز آسمان استان خراسان رضوی در بیشتر نقاط صاف و آفتابی است و پدیده جوی خاصی وجود ندارد.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، شاهد روند افزایش دما در سطح استان هستیم.

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد: بر همین اساس در گرمترین ساعات امروز دمای هوای شهر مشهد با هشت درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۸ درجه  بالای صفر می‌رسد و فردا نیز دمای هوا به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد و گفت: هم اکنون نیز آسمان استان خراسان رضوی در بیشتر نقاط صاف و آفتابی است و پدیده جوی خاصی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دمای کلانشهر مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

مبشری در خاتمه یادآور شد: در این مدت فریمان با کمینه دمای هوا ی پنج درجه زیر صفر و سبزوار و بردسکن نیز با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه