English

امیررضا رجبی:

راه اندازی سامانه جامع تجارت، نظارت بر کالا‌ها و توزیع

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: مردم اگر در رابطه با اصناف و بازاریان با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند

راه اندازی سامانه جامع تجارت، نظارت بر کالا‌ها و توزیع

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: نظارت ۴۷۰ بازرس بر بازارهای ایام نوروزی در خراسان رضوی.

رجبی در ادامه تاکید کرد: مردم هم در رابطه با اصناف و بازاریان اگر با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و با توجه به ورود زائران و مسافران و این که بیشتر آن‌ها مدت زیادی در شهر مشهد نخواهند بود و باید به شهر خود بازگردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: به بازرسان تاکید شده مواردی که در محل شکایت قابل حل است همانجا سریع رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه جامع تجارت ، نظارت بر کالا‌ها و توزیع آن‌ها راحت‌تر شده است و ۷۶ هزار تولید کننده، وارد کننده و توزیع کننده استان، دارای "کد نقش" از این سامانه هستند که در این سامانه وضعیت هر کالایی از زمان تولید، انبار، عمده فروشی و دیگر موارد قابل رصد است.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: درج قیمت تولید کننده بر روی محصول که از بهمن ماه پارسال اجرایی شد نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها داشته است و هم اینک هزار و ۵۰۰ قلم محصول استان مشمول ثبت قیمت تولید کننده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه