English

حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد:

تقارن نوروز ۱۴۰۱ با اعیاد شعبانیه و پیش بینی ۱۰ میلیون زائر

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: پایانه مسافربری و سامانه‌های ریلی و هوایی کشور و همچنین واحدهای اقامتی به سامانه‌های مرکزی متصل شده‌اند تا ارائه خدمات به افراد واکسن نزده مقدور نباشد.

تقارن نوروز ۱۴۰۱ با اعیاد شعبانیه و پیش بینی ۱۰ میلیون زائر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۱ با اعیاد شعبانیه پیش‌بینی می‌شود حدود هشت ‌تا ۱۰ میلیون زائر در نوروز امسال به مشهد سفر کنند.

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد همچنین افزود: با توجه به اینکه احتمال حضور هشت ‌تا ۱۰ میلیون زائر و مسافر در نوروز در مشهد پیش‌بینی می‌شود و تمام برنامه‌ریزی‌های ما بر این اساس است که میزبانی شایسته‌ای از زائران ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

معاون استاندار خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: پایانه مسافربری و سامانه‌های ریلی و هوایی کشور و همچنین واحدهای اقامتی به سامانه‌های مرکزی متصل شده‌اند تا ارائه خدمات به افراد واکسن نزده مقدور نباشد.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: اگر ستاد کرونا تدابیر دیگری برای کنترل کرونا بیندیشند، درصدد هستیم زمینه‌های اجرای آن را نیز فراهم کنیم.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به مناسبت‌های ماه رجب، شعبان و ادامه آن تا آغاز ماه مبارک رمضان پیش‌بینی ما این است که امسال نوروز طولانی‌تری داشته باشیم از همین رو ممکن است تراکم جمعیت را بیش از چند روز داشته باشیم و حضور زائران به دلیل مناسبت‌های مختلف در ایام پخش شود.

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: اعیاد سوم، چهارم و پنجم شعبان ۱۰ روز پیش از آغاز سال جدید و نیمه شعبان ۲ روز پیش از لحظه سال‌تحویل است. این مناسبت‌ها می‌تواند بار جمعیتی خاص خود را داشته باشد و به همین دلیل تراکم زائران در نوروز ۱۴۰۱ توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه