English

یوسف بید خوری:

تشدید نظارت برای آمادگی در مقابله با ویروس کرونا در ایام نوروز

معاون اداره کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال تردد با وسایل نقلیه شخصی مورد استقبال بیشتری قرار گیرد و سفرهای متناسب با محیط‌زیست نیز همانند سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برای گردشگران برخوردار باشد.

تشدید نظارت برای آمادگی در مقابله با ویروس کرونا در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بید خوری معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با نظارت و بازرسی‌های انجام پذیرفته تأسیسات گردشگری خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران است.

بید خوری در ادامه افزود: همان‌طور که می‌دانید شرایط کنونی متفاوت از گذشته است و دوران پساکرونا نیازمند خدمات مخصوص به خود است لذا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان جزء اولویت‌ها خواهد بود.

معاون اداره کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در نشست اخیر بازرسان تأسیسات گردشگری این استان بر لزوم تشدید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اقامتگاه‌های گردشگری تأکید شده و لذا از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و شیوع این ویروس در سطح اماکن عمومی با قاطعیت جلوگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال تردد با وسایل نقلیه شخصی مورد استقبال بیشتری قرار گیرد و سفرهای متناسب با محیط‌زیست نیز همانند سال‌های گذشته از اهمیت ویژه‌ای برای گردشگران برخوردار باشد.

بیدخوری اظهار کرد: به نظر من با توجه به کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، افزایش آمار واکسیناسیون، رفع محدودیت‌های سفر برای بسیاری از مقاصد سفر کشور و ازجمله خراسان رضوی، زمینه‌های رونق گردشگری در استان را فراهم کرده است که باید این فرصت‌ها را غنیمت‌ بشماریم.

معاون اداره کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی یادآور شد: بازرسان تا نوروز ۲ نوبت تأسیسات گردشگری را بازدید خواهند کرد که در مرحله نخست اشکالات و نواقص را یادآوری کرده تا در طی روز های آینده و پیش رو برای رفع آن اقدام کنند و در مرحله بعدی با رصد کردن رفع مشکلات قبلی شرایط لازم برای میزبانی شایسته از زائران و گردشگران فراهم خواهد شد.

بیدخوری خاطرنشان کرد: و تشدید نظارت برای آمادگی در مقابله با ویروس کرونا و استقبال از زائران و گردشگران نوروز ۱۴۰۱ و  بازدیدهای مشارکتی با همکاری دستگاه‌های مختلف ازجمله بهداشت، اماکن، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه