English

حسن آقایی:

آبرسانی به شش روستا واقع در حومه مشهد

معاون شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: مانور ۲ روزه تا فردا، ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد و اقداماتی نظیر شست و شوی مخزن، ساخت چاله پمپاژ و سایت کلرزنی، حفاری و اجرای ۷۰۰ متر خط انتقال است.

آبرسانی به شش روستا واقع در حومه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن آقایی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد در خبری اعلام کرد: طرحهای آبرسانی به ۶ روستا واقع در حومه مشهد روز سه‌شنبه همزمان با آغاز مانور عملیاتی تامین آب در این روستاها، بهره‌برداری شد.

آقایی این خبر را در حاشیه این مانور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد و ادامه داد: این مانور با هدف افزایش آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی تیم‌های واکنش سریع و ارزیاب تخصصی شرکت آب و فاضلاب مشهد بوده است.

معاون شرکت آب و فاضلاب مشهد در ادامه افزود: از دیگر موارد این مانور رفع مشکل کمبود آب در مجتمع روستایی "برزش‌آباد" شامل روستاهای برزش‌آباد، هلالی، کنارگوشه، امرغان سفلی، زین‌الدین و شیرحصار برگزار می‌شود.

آقایی در خاتمه تصریح کرد: این مانور ۲ روزه تا فردا، ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد و اقداماتی نظیر شست و شوی مخزن، ساخت چاله پمپاژ و سایت کلرزنی، حفاری و اجرای ۷۰۰ متر خط انتقال، احیای تاسیسات آبرسانی و نصب سیستم‌های ارتباطی توسط ۴۰ نفر از نیرویهای عملیاتی و ارزیاب در این مانور انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر