English

بازدید نماینده اورامانات و مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه از روستاهای شهرستان جوانرود

لهونی نماینده منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی به همراه کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از روستاهای بخش مرکزی جوانرود بازدید به عمل آورد.

بازدید نماینده اورامانات و مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه از روستاهای شهرستان جوانرود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در بازدید میدانی نماینده اورامانات و مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه از روستاهای شهرستان جوانرود که باهدف بررسی مشکلات مجتمع بانی عزیز و روستاهای بخش مرکزی انجام شد، از چهار روستای این مجتمع که شامل بانی عزیز، بانی گمکان، سیاران ده رش، چشمه پلورک می‌باشد و روستای بانی گلان که در حال حاضر به دلیل خشک شدن چشمه تأمین‌کننده آب، با کمبود آب شرب مواجه هستند، و با تانکر سیار به این روستاها آب‌رسانی می‌شود، بازدید به عمل آمد.

در ادامه این بازدیدها، از پروژه حفر یک حلقه چاه که نقش بسزایی در رفع مشکل کمبود آب این مجتمع و روستای بانی گلان دارد نیز بازدید به عمل آمد و مسئولین از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات قرار گرفتند. همچنین از روستاهای چمنزار علیا و سفلی و زلان بازدید، و مشکلات آن‌ها موردبررسی قرار گرفت.

لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از مجموعه آبفا استان اظهار داشت: خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها از ارزشمندترین امور و از وظایف اصلی مسئولین است.

وی همچنین عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان را در اجرای پروژه‌های روستایی تحسین‌برانگیز خواند و خواهان تسریع درروند اجرای آن پروژه‌ها گردید.

در این بازدید، کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان، ضمن تقدیر از همراهی و پیگیری دکتر لهونی خاطرنشان کرد: رفع موانع و مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب علاوه بر عزم جهادی و اتکا به ظرفیت‌های علمی و تخصصی همکاران آبفا، مساعدت و همراهی مسئولین استان را نیز می‌طلبد. وی افزود: امیدواریم با کمک و همراهی شما و دیگر مسئولین شهرستان بتوانیم مشکلات موجود را در کمترین زمان و به‌سرعت حل کنیم، چراکه با رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به کار، به اهداف خود که بهره‌مندی تمامی هم استانی‌ها از آب شرب سالم و پایدار است خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه