English

زهرا آهنگرزاده:

بارندگی و کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش باران به صورت پراکنده و همراه با رشد ابر و وزش باد در روز‌های آخر هفته در نواحی مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

بارندگی و کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش پراکنده باران در ۱۸ شهرستان این استان خراسان رضوی از شب گذشته.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید قرار گرفته است، انتظار می‌رود تا روز‌های پایانی هفته به فعالیت خود ادامه دهد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همنچنین اظهار کرد: بارش باران به صورت پراکنده و همراه با رشد ابر و وزش باد در روز‌های آخر هفته در نواحی مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در۲۴ ساعته گذشته کلات با سه درجه بالای صفر و تایباد با ۳۱ درجه سلسیوس، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی گزارش شدند و همچنین دمای هوای مشهد در این مدت بین هشت و ۱۴ درجه بالای صفر در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: بارش‌های بهاری شهرستان‌های خراسان رضوی را از روز گذشته تاکنون فرا گرفته است که بیشترین بارش در نیشابور با ۶ میلیمتر ثبت شده است.

آهنگرزاده در خاتمه تصریح کرد: وزش تندباد در ۲۴ ساعت گذشته با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در سبزوار ثبت شده است و بر همین اساس از عصر فردا شاهد کاهش دما خواهیم بود که در نواحی کوهستانی بارش‌ها به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه