English

محمد فیض عارفی:

اهدا چهار هزار و ۳۳ نسخه کتاب به هفت کتابخانه عمومی کاشمر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر بیان کرد: کتاب‌های اهدایی پس از انجام امور مربوط به آماده‌سازی توسط کتابداران و ثبت در سامانه کتابخانه‌ها به مجموعه کتاب‌های موجود افزوده شده‌است.

اهدا چهار هزار و ۳۳ نسخه کتاب به هفت کتابخانه عمومی کاشمر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد فیض عارفی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال چهار هزار و ۳۳ نسخه کتاب به هفت کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا شده است و این کتاب ها با موضوعات مختلف، توسط اعضا و با مشارکت ناشران به کتابخانه های عمومی شهرستان کاشمر اهدا شده است.

فیض عارفی در ادامه این خبر اضافه کرد: کتابداران شهرستان با تماس و ارتباط با ناشران مختلف کشور موفق به جذب کتب اهدایی فراوانی از این ناشران شده اند و بدین ترتیب با افزوده شدن کتاب‌های جدید به مجموعه منابع کتابخانه‌ها، زمینه استفاده اعضا از آخرین کتاب‌های منتشر شده فراهم شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر همچنین اضافه کرد: کتاب‌های اهدایی پس از انجام امور مربوط به آماده‌سازی توسط کتابداران و ثبت در سامانه کتابخانه‌ها به مجموعه کتاب‌های موجود افزوده شده‌است.

وی در ادامه متذکر شد: اقشار مختلف مردم می‌توانند با اهدای کتاب‌های خوانده شده خود و یا خرید کتاب‌های جدید و به عبارتی نذر فرهنگی، علاوه بر برخورداری از اجر و پاداش الهی، به رونق کتابخانه‌ها و افزایش آگاهی مردم کمک کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر تاکید کرد: شیوع بیماری کرونا و در نتیجه تعطیلی و یا کاهش ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی باعث ریزش اعضا شده‌ بود و با کاهش محدودیت‌های کرونایی، اکنون شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعضای کتابخانه های کاشمر و کوهسرخ هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در ۹ کتابخانه نهادی شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ مجموعا پنج هزار و ۲۳۲ نفر عضو هستند و کتابداران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت‌های مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی متنوع، زمینه را برای حضور و ارتباط بیشتر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان با کتابخانه ها فراهم‌ آورده‌اند.

فیض عارفی در خاتمه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال قریب ۴۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های نهادی کاشمر و کوهسرخ توسط اعضا به امانت گرفته شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر